Tisdag

Hello. Nu blir det snart att slänga sig i sängen. Fan vilket uttryck egentligen. Slänga sig i sängen.
Vem gör det? Kanske ska göra det idag då.
Haha och nu undrar jag lite ifall det ens finns ett sånt uttryck, man brukar kanske bara säga "släng dig i väggen".
Slänga sig i sängen lät lite väl konstigt.
Jag är liiiite efter med att gå och lägga mig "vanlig tid". Kan liksom inte sova om inte S är här.
Det har jag kommit på.

Och nu har jag viktiga saker jag måste skriva, och det känns som att jag verkligen ska ha det klart nu, annars kan det kvitta typ.


Men cv:t är ungefär färdigt, känns så kort och litet.  Men det kanske det är ? Ska vara? Har inget annat att skriva på det antar jag. Haha, finns inget att lägga till.
Nä men jag har minskat på lite grejer. Det vet jag.

Jajaja, fan va intressant att läsa när jag diskuterar med mig själv om mitt egna cv.
Ni kan ju låta mig ha min självterapi här då. Kanske roar någon.

Är fan inte trött ännu, typ sugen på sallad.



Kommentarer
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

2011-01-18 @ 10:55:39
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0