Äh

Kollar handbollen, har ångest över framtiden. Eller rättare sagt så funderar jag så sjukt mycket. Plugga eller icke plugga. Söka jobb så att man spyr eller inte söka jobb så att man spyr.
Ska också försöka fixa word , så att jag kan göra ett nytt cv. För när vi installerade om datorn, så la jag ju det mesta på min ipod och ett usb. Och dom vet jag inte riktigt vart dom är.

Jag har ju kommit fram till att jag måste söka jobb så att jag spyr även om jag vill plugga.
haha. Så jävla kul.
Jag vill ju jobba.
Så det så.

Så nu måste jag få tag i word, ett nerladdat olagligt word alternativt lagligt. Det är jag värd.
Och så ska det göras ett sjukt bra nytt cv, mitt förra va ju riktigt grymt.  Men har ett par grejer som ska läggas till.
Så det enda jag ändrar är väl typsnittet eller nåt.
Haha fräscht och festligt på samma gång.


Här är en väldigt positiv bild till en positiv text.


Nä vafan. Det värsta med att va lite såhär småbitter på kvällskvisten över val och över framtid och över jobb är att jag stör mig så sjukt mycket på allt annat också, räkna med att det kan komma ett inlägg över mitt lite överdrivna hat mot exempelvis Per Gessle eller nån annan svintråkig grej.
Dock ska man väl vända sånthär till att få kraft till att göra bra grejer, och ett inlägg om per gessle kan väl inte va mer passande då ;D
haha.
Äh.
Nu ska jag äta och fixa word som sagt. Och ta tag i detta . Som fan.
hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0