Svtplay

Godmorgon.

Ja jag vet att det inte direkt är morgon, och jag har heller inte precis gått upp. Även om det inte skulle vara en omöjlighet i dessa tider.
Är supertrött , tror det är vintern. Nu börjar det iofs bli vår. Tror man.
För det skulle snöa igen.


Och där har jag fyllt min dos av svenskhet, vädret är ju trevligt att prata om.


Dricker iallafall en kopp kaffe.Rättar till bikinin som jag känner sitter lite halvtaskigt.
Jag är nog inte en bikinimänniska har jag märkt.
Det bara är så.
Frågan är då ifall jag är en badbyxemänniska eller en baddräktsmänniska?
Det är svårt och veta.

Inatt när jag inte kunde sova så kollade jag på svtplay. När jag hade sett premiäravsnitttet av Hanna Hellquist's program , så letade jag efter nåt annat gött.

Okej, jag måste klargöra att jag är allergisk mot hästar, därav inget intresse , dom e fina djur, men jag har inte nåt intresse. Men ändå sitter jag och kollar på Ponnyakuten.
När det är slut hittar jag ett program om Dreamhack.
Okej.
Det är helt jävla obegripligt. Och där sitter jag och lyssnar när dom berättar om massa turneringar och hur stort det är , och intervjuer med tonåringar.

Fattar ingenting.
Det är väl det som kallas att ta in ny information. Min hjärna behöver lite nytt fräscht ( haha fräscht, dreamhack och hästar).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0