Hänga tvätt.

Nä , nu ska jag ta ner tvätt, och hänga tvätt.

Och försöka ta tag i att skissa på en sak. Samma sak som jag har snackat om i typ en vecka nu.
Det är dags nu.
Måste börja rita igen. Annars funkar det inte.


Har kollat en sväng på den där dokumentärgrejen om barnen som får bo själva, Föräldrafritt heter den tror jag.
Haha, jag är SÅ glad att jag är 20, och inte 8-12 år.
För det första är dom så jävla dumma mot varandra, och ja, allt är bara jobbigt.
För det andra så är alla i alla åldrar jävligt dumma mot varandra har jag märkt, nu när jag tänker efter.


Så det är ju lite festligt. Alla är dumma mot varandra. haha.

Så vi säger väl så.



hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0