Måndag 21 februari.

Tjenis tjenis.
Okej, dricker kaffe.
konstigt.


Jag drömmer så konstigt nuförtiden. Inatt drömde jag att jag liksom duschade i två timmar, så vårat vatten tog slut, och jag drog ut på det så länge att jag inte hann ta balsam, utan jag tog liksom schampo tre-fyra gånger.
Det känns ju lagom okej.

Har gjort en ny låt/cover. kan hända kan hända att jag lägger upp den. Får se.

Just nu lyssnar jag på Me and my army. Kollade på Skavlan, och Kleerup va med, och sen spelade han med sitt band.
Totalt ändrat uppfattning, var lite skeptiskt mot detta bandet i några sekunder innan dom började spela.
Men, dom är sköna.
Så det.

The only one är skön, den dom spelade på/i Skavlan.
så det.


hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0