Utan dina andetag

Tjenis och godkväll.
Egentligen var det tänkt att jag skulle städat lite nu. Men det blir det inget av nu känner jag, lite sent.
Fast finns många tillfällen då jag har fått nåt ryck och städat vid tre på natten, så man ska aldrig säga aldrig.

Blev lite sent, fikade hos mormor och morfar, och sen åkte vi hem , åt , och sen åkte jag och pappa in och handlade mat och grejjer. Mysigt.

Och efter det har jag snackat me kusin i telefon och så.

Så lite segt är det allt nu. Ska väl snacka lite mer i telefon snart tror jag allt;)
Eller. haha jag har en tendens att sitta och inte göra nåt när jag vet att jag ska få ett samtal.
Fastän jag kan göra massa saker tills det ringer.
nej nej inte mimmi, hon sitter och stirrar.

Så nu försöker jag fixa saker samtidigt. Bra.


Går ju sådär kan jag ju meddela. Men jag försöker.

Lyssnar in mig lite på Lykke Li, och jag gillar det. Har inte direkt lyssnat in mig på henne, utan mest några låtar.
Men gillar henne.

Hade ju varit najs nu. En Paris-resa lite spontant.



Hej sålänge. Har en del att ta upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0