Måndag.

Tjenixen! Här är det full rulle ser jag.

Har varit en seg jäkla morgon, ställde klockan tidigt, valde och somna om typ tjugo min, så höll jag på så, och nu har jag suttit ett långt tag med kaffe och målat naglarna.
Är seg som bara den.

Idag blir det stan med kusinälskling, ska äta först hos mormor och morfar va det ser ut som.
Må hända att jag drömt dom smsen, så måste dubbelkolla snart. Haha.

Drömmer väääääldigt konstigt nuförtiden, har iofs alltid gjort , men inte såhär intenstivt varje-natt-drömmande.
Drömde att min mormors katt var en kamel exempelvis.
Att jag fick sitta i häktet, som va en båt, för nåt jag inte hade gjort, det va tillochmed jag som ringde 112,
och idag tillexempel så drömde jag att jag och en gubbe paddlade i varsin liten träbåt i nån slags cool flod, det var nån mer med , kommer inte ihåg vem.
Stod lite legohus, stora legohus jämte floden.
Det var en tävling, så vi paddlade och sen sprang vi på land, och sen paddlade vi igen.

Nån som kan tyda drömmar ?
Eller ska jag bara anta att jag är sjuk i huvvet?
detta var bara ett utdrag nämligen.
Har mer drömmar på lager om någon önskar.

Sådärja.
Nu ska jag fixa mig.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0