Fredag 18 februari

Hej!.

En kopp kaffe. Haha fan. Alltid.
99% procent av alla mina gamla och nya ( kunde inte sova igår så satt och kollade gamla grejer),
statusuppdateringar på facebook, innehåller nåt med att jag dricker kaffe.

Samma gäller det när nån ringer, eller smsar, dricker till 99,9% kaffe.

Bra eller dåligt?

Skitsamma, det är gott.


Igårkväll satt jag med den heliga boken.
Heliga boken tänker ni.?
Bibeln frågar nån? kanske nån annan religiös bok?

Nä, jag menar min heliga låtbok.
Där hemliga låttexter skrivs, som ingen vet om.

Filar på en ny låt. Kan bli bra.

Här är den, i väldigt bra beskydd av en katt.


Så det.
Nu ska jag duscha, och fixa och måla mina naglar som ser tråkiga ut.
Kanske i det i mitten. Man vet inte riktigt.
Blir säkert svart i slutändan ändå.

Vi säger så sålänge.
pusshejleverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0