ASOS

Sitter likt en stor kraftig hök och håller koll på Asos.
Väntar på att en speciell klänning ska komma in, och jag vill verkligen ha den.
Skulle va lite dråpligt, också något jag nästan tror kommer hända, att den kommer va ful på bild och inte så fin som jag har sett den innan. Och att jag kommer ångra mig.
Men jag vill se , så därför är jag en hök.

Kraftig också, det är väldigt viktigt.
Stor och kraftig la jag till för att få lite mer spänning i situationen.
För det är inte så jäkla häftigt att jag sitter varje dag och håller utkik efter en klänning.
Som jag troligtvis inte kommer köpa sen.

Men vi får se.

Den ska va till ett bröllop.
Ifall någon undrade.

Nu har jag varit och solat, och ska äta lite, sen ska jag fixa ett till mail till ett jobb jag vill ha.
Sådetså.

Klippte av en rejäl bit härom månaden.
Vågat tycker jag.


puss och hej.

Kommentarer
Postat av: SANDRA

Ghaaaa, vad kul att du vill vara med i "dagens blogg" ;) Drar en vinnare ikväll, så håll ögonen öppna!

2011-02-15 @ 22:20:50
URL: http://shik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0