1 och ett halvt år.

Heeeej.
Så roligt att höras.


Precis ätit en god middag! Och nu sitter jag här och ska väl strax dricka lite kaffe.

Helgen var super! Verkligen en toppenhelg.<3
Simon och jag har varit tillsammans i 1 och ett halvt år. Igår rättare sagt.
Men va fasen, idag plussar vi på en dag. Fint.

:)
Går inte beskriva hur glad jag är med honom, låter så klyschigt, men det är sant.
Vi har det så förbannat roligt ihop, och jag är så sjukt kär.
puss & jag älskar dig Simon , ifall du läser detta någon gång.



Nu blir det snart en film, och kaffe. Känns som söndag. Men det är det ju inte.
Tokigt.


Satt föresten innan idag hemma hos S, och kollade på Mia & Klara när jag åt frukost och drack kaffe.
Så himla sköna är dom. Najs humor det där.
Ett tips bara.

Så . hej sålänge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0