Vem jag är.


Hej.
Bröllop.
Underbaraste bröllopet. Det var skratt, tårar, glädje, romantik på sjukt höga nivåer.
Jag är stolt över min syster, jag är stolt lillasyster.
Jag finner knappt ord för hur fint det var.
Min största förebild i livet är min syster. Det finns ingen finare människa, som ger så mycket av sig själv, som är mer underbar och som alltid i alla lägen har ett bra råd till hands, som alltid har nära till ett skratt och ett leende.  Jag är utan att överdriva den mest stolta lillasystern i hela världen.

Och som grädde på moset så tänker jag för första gången lägga upp ett nygjort youtubeklipp utav mig.
Där jag har gjort en version av Oh Laura's Release me.
Det är ett stort steg att ta, att våga göra såhär.
Att på två ställen visa vem jag är , och vad jag gillar att göra.
Men såhär är det.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0