Take heart

Nu har jag tagit en paus i skrivandet och ska strax duscha.
Det jag skriver på är ganska svårt, men väldigt lätt på vissa sätt.
Det är mest att man ska få fram sakerna på rätt sätt och det klurar jag lite på nu.

Efter jag har duschat så blir det en kopp kaffe, faktiskt min första kopp för idag, vilket är ovanligt.
Men ibland är saker lite röriga, och idag är en sån dag känner jag.

Måste lägga upp min klänning tills nästa helg, överlåter det till mamma iallafall, och längden är ju bestämd..
Så jag hoppas det blir bra.

Efter det, så ska jag öva låtar.
Och det är välbehövligt pga att jag inte har nån tid på mig för det alls.
Förutom idag & imorgon.

Och det är dags att provuppsätta mitt hår med. Vilket jag kommer göra själv. Så det tåls att veta hur jag ska ha det nu.
Annars står jag där och gråter på lördag.

Det är dock varit ett par hektiska dagar och det kommer bli en hektisk vecka nu framöver. Men absolut roligt.
Jag ser framemot detta väldigt mycket.
Och  jag är så glad för min systers skull.

Jag älskar dig F.

Kommentarer
Postat av: syster

jag älskar dig också. mycket mycket mycket.

2010-09-19 @ 18:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0