Nu sitter jag säkerligen på tåget.

Eftersom det är så sjukt många som vill veta lite mer om mig:)
Så ska jag ju självklart berätta lite mer om mig själv med ett par frågor.

hahah, nää skämt åsido, inte en jäkel har undrat nåt om mig, ingen vill veta nåt.
ingen alls faktiskt.

Men jag tänkte mest på att tidsinställa nåt inlägg eftersom jag lär sitta på ett tåg.
Kan va kul att utnyttja nymodigheterna lite . Eller hur?!
Yes då kör vi.


Du heter: Mimmi
Smeknamn:   Har inget direkt smeknamn, har lite olika vid olika tillfällen ( lät ju svindumt, men äh ni fattar)

Låt som när du är ledsen sörjer till: Sörjer gör jag inte till nån låt, men en låt som betyder mycket "sentimentalt" för mig är Fix You med Coldplay.

Beroende av: Kaffe helt klart, och kärlek förstås i alla former.

Vad tror folk om dig?  Egentligen vill jag inte att folk  ska "tro" nåt om mig, för jag vill hellre att dom ska veta, men jag tror väl att vissa tänker att jag alltid är glad, och andra tänker väl tvärtom, att jag oftast tänker mycket och grubblar typ.

Stämmer det? Jo det gör det nog, jag är oftast glad , försöker vara glad, men jag tänker jäkligt mycket på mycket mycket mycket saker.
Vad får du oftast komplimanger för? Är inte direkt något jag har reflekterat över faktiskt.

Hur imponerar man på dig? Man är sig själv, man är ärlig, man respekterar andra, man har åsikter som man blir imponerad utav, som man kan diskutera. Respekt gentemot andra är väl det största dock.
Brukar du skratta för dig själv? Ja, det är lite av det jag gör om dagarna.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ett sms från min syster som är för långt att orka skriva;)

Var bor du? Let's say Småland bara.

Trivs du där? Jag trivs pga människorna jag har runtomkring mig, men jag känner att jag ska va nån annan stans också ett tag i livet:)

Hur svarar du i mobilen? tjenixen.... Nä men heej. Finns inte så mycket annat att välja på.

Vem ringde du senast? Simon

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Alltså våra samtal är för roliga/knepiga för att ta upp, vi pratar om allt, och idag hade vi väl en kvart där vi typ bara skämtade om en statusuppdatering.
Antal timmar sömn inatt: Ingen aning

Sov du ensam: Ja, katten iochförsig, så nej :)

Brukar du komma i tid: Jag är väl lite antingen eller kan jag tycka, antingen för sen eller för tidig. Gäller att inte vara i tid helt enkelt.
Hur känner du dig nu:  Ont i huvvet och trött.

Vanligaste färg på dina kläder: Vet inte, svart eller nåt tror jag. Eller ? Nä jag har ingen aning.

Vad tycker du om fötter: Jag fullkomligt hatar fötter. På riktigt.

Vad saknar du: Simon, kusin M, syster och systers man, farmor, och alla i min närhet som jag gillar.

Hade du en bra kväll igår: Jahadå det hade jag, det har jag alltid:)

Favorit dryck på morgonen: Kaffe!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Väldigt olika vill jag påpeka, antingen 3 på natten om jag kommer på att jag ska göra nåt kreativt, eller så blir det tolvtiden:)

Är du blyg? Nej, tyvärr, inte alls , nästan lite för oblyg, har dock varit sjukt blyg tidigare i mitt liv. Men inget mer med det.
Sysslar du med någon idrott: Nä, vill jag inte direkt säga. Men jag kan ju slå till på att jag har börjat med curling.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag verkligen.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Allt som skiljer oss tjejer och killar åt.

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag.

Är du bortskämd: Bortskämd med kärlek är jag, och så har jag en familj som ställer upp dygnet runt, men jag vill inte kalla det bortskämd. :)
Vad gör du i morgon: Sitter på ett tåg till Sthlm.

Vad är det värsta du vet? Finns mycket, men svek, respektlöshet, oförståelse för andra människor.

Har du bra vänner och äkta vänskap?  Ja det kan jag med 100% säga att jag har!

Vad är det finaste du fått? Oj så svårt, jag har fått mycket fint.
En speciell dag du minns: Dagen då jag träffade Simon.

Du samlar på: Dåliga minnen, dom verkar förfölja mej ;) hehe

Vem ringer du när du är arg/ledsen: The boyfriend, familjen, vännerna.
När grät du senast: Någon dag sen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skänka bort en summa, ta körkort, shoppa litegrann , nödvändiga saker, och utbilda mig på en privatutbildning jag vill gå :)
Vill du gifta dig: Ja det vill jag absolut.
Vill du ha barn: Ja det vill jag :)

Är du musikalisk? Jag ska inte säga nej, men jag ska säga att jag har spelat piano i många år, fiol spelade jag ett tag för längesen och jag har tagit sånglektioner. Om jag är musikalisk pågrund utav det , det vet jag inte. Låter andra bestämma det.

Vad dricker du helst när du är törstig: Kolsyrat vatten är najs, eller vanligt vatten, eller juice eller nåt annat gött.

Bor dina föräldrar tillsammans:  Japp det gör dom.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja det har jag med all säkerhet gjort.



Åh va gött , nu vet alla allt om mig.
Så nu behöver man inte undra längre.
hejhejhejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0