Hejdå Småland

Nehe här sitter man med ännu en kopp kaffe!

Så mycket längre än en lista på det jag ska ha med mig imorgon, haha så det får väl bli lite idag och lite imorgon.
Blir buss in till tåget imorgon så får vänta litegrann innan S kmr och innan tåget går.
Typ 40 min , iallafall på tåget. Vet inte riktigt när S möter upp mimmi frank, det återstår att se.


Vi har kollat lite på RosaBandets bröstcancer-galan, och druckit lite kaffe som sagt.
Och tagit det lugnt, familjen och jag.

För övrigt fick jag ett sånt fint samtal innan, jag älskar dig S.
Blev "ledsen på ett fint sätt".
Och med det menar jag att jag blev rörd, tyckte dock att det var en bra beskrivning på det ordet:)

Har lite grejer att leta upp tills imorn, ska föra över lite pengar och fixa med.
Sååå det.

Och så ska jag prata ihop mig lite med S , checka läget, ha allt klart för oss så att säga:)
Haha.
Nehe men detta kommer bli kul!
Som vanligt.
Och får väl be om ursäkt redan nu ifall nån störs på tåget av sjuk humor, eller "Rat on a scooter"-turnering, eller konstiga samtalsämnen.


En kattbild såhär på kvällskvisten är ju aldrig fel.
Hon passar in på nåt sätt i inredningen på nya altanen:)

hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0