Be here now

Dricker en kopp kaffe och har beställt biljetter!
Superbilligt denna gången. Drygt 230 kr per person.
Och det är billigt.

Så det är tummen upp på det.
Ska ladda kameran med. Så det kan bli lite kort för en gångs skull.


Vill också föreviga att jag slog rekordet på Rat on a scooter på min iphone med ca 40 poäng.
151 är mitt highscore.


jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din



Och det känns najs med lite poäng!
Till och med så najs att jag började skriva en låt, och tränade.

Hur härligt va inte det att höra ?!

Har förövrigt typ städat badrummet och såntdär annat idag.

Och efter klockan 9 , kommer kusin hit och myser och sover här.
Så innan dess ska jag väl ordna till rummet lite. Är ganska fint där nu. Men kan väl anstränga mig lite :)


sååådet.
hej

 


Kommentarer
Postat av: johanna

hej mimmi :) kika gärna in på min blogg och kolla mina smycken, har börjat göra egna :) kram

2010-10-26 @ 21:58:10
URL: http://jofranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0