Don't worry

Gokväll.
Har "beställt" ett SJ prio kort. Känns sådär lagom vuxet, och kanske också lite värt faktiskt.
Om man nu ändå ska betala ganska mycket pengar för en biljett, så kan man ju lika gärna samla lite poäng och få ett äpple på nåt gött tåg nån gång i framtiden.
bra eller hur?!
Då kan man undra vad som hände, när jag igår vart riktigt arg på SJ, och idag vänder vinden och Mimmi skaffar ett priokort. Människan är oberäknerlig.

Idag har jag gjort saker jag är stolt över mig själv för! Jag hatar och ringa till företag och grejer.
Vet inte varför, för jag har inga problem att prata med folk. Det är bara just minutrarna innan och "tonerna" innan personen svarar.
Men idag bara körde jag på, och det gick finfint.
Braaa Mimmi..

Har kollat på Lite Sällskap, och nu kör jag vidare med lite Paradise Hotel.
Mycket tv såhär på kvällskvisten för Mimmi Frank.

Och så kom jag att tänka på att Ricky Martin är gay.

Har hunnit snacka med S också:)
<3

Alltid trevligt och bra.

 


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym!



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-26 @ 08:00:16
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0