tjenis

Har tänkt på att skriva här ett ganska långt tag. Men inte blivit av alls.

Helgen innebar iallafall en fredag av mys med familjen och Simon.
Och det var som alltid bäst !
Simon drog till Västerås tidgt tidigt på lördagen för SM och jag åkte till Öland med mamma och pappa.
Bodde i en söt stuga på favoritstället , och hade en mysig lördag och söndag på goa Öland.

Så helgen har varit helt perfekt, och har saknat och saknar Simon ända sen i lördags.
Men imorgon blir det en mysdag! Struntar i att han är sjuk, jag ska krama o pussa på han ändå.
Jäkla gullig jag är nu känner jag:)
Och det tänker jag stolt vara med.


Är lite ur balans i känslorna märker jag då jag nyss fällde ganska många tårar över att min syster ändrade sitt efternamn på Facebook. Haha.
Det låter så sjukt patetiskt när jag skriver det. Men, det blev också så definitivt att läsa en förändring sådär på Facebook, facebook är ju i princip det enda stället man alltid ser nåns efternamn, o så är det ju mail o brev. Men av facebook blir man påverkad och det skäms jag över.
jajaja.

Men...

Eftersom det nyss va samma som mitt, och nu ändrade hon det.
Och nu heter vi inte lika längre. Ändrar ju absolut inget . Men ja, det känns ändå lite konstigt.
Så känslosamt blev det haha.

Nä nu ska jag sova.
För jag ska faktiskt jobba imorgon.
Gjorde för övrigt det idag med.
Superbra!
Puss & hej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0