Stockholm


Hello. Så sjukt att jag är klar.
Och klockan är inte ens halv tolv!
Och bussen går halv två!
Stolt över mig själv! Jag har till och med tid att måla naglarna. Kör på svart idag.
Hela jag är svart idag.

Skulle gått upp vid halv åtta, men började väl inte duscha och grejja förens vid niotiden, och då tänkte jag att det vart kört. Att jag inte skulle hinna.
Men jag har hunnit allt. Till och med hunnit dricka kaffe vid två tillfällen, ätit frukost, trippeltångat håret, underbart helt enkelt.
Nu behöver jag bara hitta en väska att stoppa laddaren till Iphonen och kameran och själva kameran och sminket och annat smått.
Men annars så är jag klar!
Blev en sovmorgon jag lyckats på liksom.


Snart sitter S och jag på tåget till Sthlm!
Och det ska bli najs, syster och systers man får härligt besök helt enkelt!
För vi är ju helt klart bäst.

Fick också ett najs brev på posten med lite go information, och det var ju super.
Ska läsa lite mer om det på tåget sen tänkte jag :).


idag skänker jag extra många tankar till min mormor. Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0