Sjuk..

Sådärja, nu är jag både sjuk och kan inte sova.
På nåt sätt blir man piggare av att febern går ner efter en tablett.
Det säger ju sig självt att man blir, men det blir en mer definitiv känsla av "pigg" , typ som 80 koppar kaffe.

Så här sitter jag och är svinvarm, och kollar massa program jag missat.
Och försöker att inte tänka på att jag är hungrig, haha, bara för att jag typ inte kan äta nåt, det gör för ont.

Helgen har varit bra som vanligt:)
Varit hos Simon i helgen. Idolmys, film och ja bra människor helt enkelt.

Nä nu ska jag tvinga mig själv att sova så jag hinner somna innan febern " kommer tillbaka " , kommer ju absolut inte kunna sova när jag börjar frysa igen.


hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0