Jobb & kaffe!



Jaha då är klockan snart dags för jobb!
Och jag har laddat med mackor och kaffe, hade så sjukt svårt att vakna idag.
Gick upp vid typ halv åtta. Ställde klockan då iallafall, men kom nog inte upp förens halv niotiden.
Det gick bara inte.

Men nu är jag uppe och färdigfixad och dricker kaffe.
Måste kanske äta lite lunch, men är supermätt.
Och inte svinkul att äta om man inte är hungrig.
Går som sagt inte ihop sig så bra.

Jobbar tills fyratiden och sen ska jag hem och packa och fixa lite för att sen åka vidare till Simon.
Ikväll blir det mys med Idol och allt.
Och vi hade snack om lite resa igår. Så kanske kollar lite på't idag.
Najs är det iaf.

Imorgon får vi se lite. Min älskade kusin M o vi har snackat om bio svinlänge, men det har inte blivit av, så det hade ju varit en idé.

Vi får se hur helgen slutar helt enkelt!
Det kommer hur det än blir, bli en riktigt bra helg som alltid.
Det känner jag på mig:)
Kan ju inte riktigt gå fel när man spenderar den med najs människor.

sååådeet.

Dricka upp kaffet och fixa det sista.
Så, hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0