hej

Hello.
Här sitter jag och kollar lite på SOS Gute. Haha, gotlandsdrama på hög nivå.
Ganska kul. Ganska kul om man inte har nåt annat att göra, eller orkar nåt annat.

Gick upp tidigt idag, kunde inte sova, så satte fötterna i ett fotbad, badade till och med i två omgångar , för att jag frös som fasen om fötterna.
Inget element i mitt rum förstår ni, det funkar inte så bra. Det funkar antingen eller inte.
Antingen har man det på, så det blir bastuvärme, eller så stänger man av det liksom. Inget mellanläge.

Sen målade jag naglarna och värmde mig i soffan.
Vilat och fixat lite.

Så jäkla kul att veta om liksom. Verkligen.



Love you.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

ni är söta tillsammans (:

2010-11-10 @ 15:51:41
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0