Per Gessle är Sveriges ansikte utåt

Godkvällis.
Ska checka lite program på svtplay nu.
Kusin M kom hit efter jobbet sent ikväll, så vi har ätit lite och snackat och nu ligger hon och sover, för det är tidigt jobb för henne imorn.
Jag har ju inget jobb att vakna till , så jag unnar mig lite uppesittarkväll.
Imorgon hoppas jag att jag ska till Jkpg, behöver det.

Molly sa innan ikväll att Per Gessle va så mycket Sverige som det kan bli, och att han är ju Sveriges ansikte utåt.
Jag håller överhuvudtaget inte med på det lilla ganska sjuka påståendet;)
Jag förstår mig inte på Per Gessle. Tror jag nämnt det innan här.
Finns ett antal lite mer välkända personer jag inte klarar av. Just pga varför dom syns överallt, eller att dom får lite väl mycket uppmärksamhet för ingenting, enligt mig. Att dom syns av olika knepiga anledningar.

Per Gessle is one of them vill jag påstå.
Orkar inte dra en förklaring just nu. Skulle ta för lång tid.

Om Per Gessle skulle vara Sveriges ansikte utåt, så hade jag ju funderat ganska starkt på att flytta.

Bildlöst inlägg kör jag nu.
blir liksom inget kul med en bild till detta, hade behövt ha en på Per Gessle, och jag vill inte det.
Så vi kör utan bild.

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0