Håll i hatten



Gick upp idag på morgonen innan Simon åkte till jobbet, och sen när han åkt vid tjugo i sju, så kunde jag inte sova.
Så jag vart vaken sen dess.
Gjorde ett fotbad och åt frukost. Blev jäkligt förvånad över mig själv faktiskt. Just för att klockan var typ sju.

Har pluggat teori idag med, inte alls kul ska jag påpeka. Idag var det svintråkigt.

Vilade en liten sväng innan dock. Det får man lov till. Nu är jag dock hungrig som en jäkla häst igen.
Gött.
Men ska väl snart äta antar jag.
Bra för nån att veta liksom.

Imorgon är det fredag.
Yes.
Det visste nog ingen. Så jag skrev det lite snitsigt här. Bra va?

Jag har också på tal om annat två stycken olika mail-adresser, och på den äldre såg jag att jag hade ca 7000 olästa mail.
haha vilket skämt.
Hur gick det till?                                      


Ikväll kanske jag ska fixa lite låtar.. men vet inte om jag orkar. Det återstår att se.

hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0