Jag fattar alltihop

Jag kämpar med att hålla koll på vilka kort Mollsen lägger upp på facebook i denna stund. Finns en del jäkligt hemska bilder på tidigare år, då man tydligen inte riktigt såg ut som man skulle.
Det sjuka är alltid att man tycker att man har rätt fina kläder för stunden, man tycker att man lyckats med frisyen, man gillade grejen litegrann iallfall, man va ju nöjd nog för att gå ut.
 
Haha i efterhand blir man rädd för vissa dagar när man va 16 . Eller 15.
Varför inte förra veckan.
Jag tror aldrig jag kommer sluta förvåna mig själv.

Egentligen borde jag väl sova, eller nja, det behöver jag faktiskt inte riktigt ännu.

Lyssnar igenom massa låtar jag har fixat till genom månaderna.
Får se om det är nåt att ha. 
                                           
Halvfixat hår. men antingen suddigt fixat hår, eller osuddigt och ofixat.
Vill gärna att allt ska ha konsekvenser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0