Teenage crime

Jahoooppp då vart det måndag kväll, natt faktiskt om man ska vara lite exakt kanske.
Det vill jag inte vara, så jag säger kväll.

                                                 
                                                 På tåget, sitter där och är så jäkla sjukt fin människa, fasen vad jag ser
                                                           upp till den här killen. En förebild helt klart.


Iallafall så har helgen varit helt stört bra. Mycket bra, mysig, fin, kul , rolig, trevlig, bäst helt enkelt.

Simon och jag tog ett tåg upp på fredan, och för att inte överdriva med detaljer, blir ju lätt att man överdriver.
Som jag gjorde nyss, ganska lång text om nästan exakt varje steg vi tog.
Men jag tänkte dra en kort sammanfattning:) Kan ju va roligt.

Fredagen kom vi ju ganska sent, typ sju. Blev tacos och Idolmys efter vi hade traskat hem från centralen.
Lördagen vart det fika på söder, och kände in miljön som min syster sa ;).
Och kollade runt lite som man gör.
Sen gick S och jag och tog en kaffe hos hans morbror.
Och mötte sen efter det upp min syster och hennes man och åt på Fridays.
När vi kommit hem ganska sent så hyrde vi film, nya versionen av Terror on Elm street.
Söndagen bestod utav nordiska museet och det var najs, och innan tåget gick hemåt så åt vi efterlängtad svingod sushi på odenplan, och tog en snabb fika hemma hos syster o hennes man innan vi gick till centralen igen.

Nu blev det långt och lite överdrivet ändå. Det gillar vi.

Superhelg helt enkelt!

                                             
                                               Och det här är jag när jag åker tåg. Typ.

I söndags när vi kom hem så åkte vi till Forserum och släppte av S, och efter det åkte jag till Molly, sov där, snackade , drack te och åt macka.
På morgonen idag så gick vi upp fixade oss, åt frukost och allt såntdär och sen tog vi oss till den så sinnesjukt förbannat tragiska staden Nässjö och åt. Det var dock gott och mycket mysigt, tack vare det superbra sällskapet.
Efter det så åkte molly och jobbade och jag drog till arbetsförmedlingen och gick på möte.


Hejhejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0