Bättre val

Har på "Förkväll" och dom prövade viner till maten, det slår mig dock att jag struntar i vilket jäkla vin dom väljer, att det ena är fruktigt och det andra inte.
Det slår mig att jag skiter i vilket helt enkelt.
Därför valde jag att byta kanal , och så kollade jag på The Big bang Theory istället.
Bättre val helt enkelt.

Idag har jag varit i Nässjö och gjort lite saker, träffat kusin bland annat.
Suger att man måste in till Nässjö ibland, får ångest av bussen, staden, byggnaderna, allt.

Alltid ska jag skriva att jag är hungrig och hit och dit, men jag är faktiskt hungrig nu igen.
Som tur är , är maten snart klar tror jag. Hoppas det iallafall.

Och imorgon ska jag äntligen klippa mig, och göra det lite mer jämnt ljust. Eller jämnt och jämnt, ska göra slingor.
Nu är det dags för det.

Förövrigt har det varit en fin dag, en dag med saker och ting gjort.
Japp, så är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0