Vi kör med lite ironi.

Sådärja, helgen kan beskrivas som : Forserum.
Har varit en helgo helg, med helgoa personer.
Helt klart tummen upp på det.

Nu sitter jag och småskrattar lite tyst för mig själv åt grupper på facebook som är felstavade.
Ett misslyckande i mina ögon bara. Sånt är ganska kul.


Plockat ögonbrynen med, jag må vara den enda i hela världen som tar ett hårstrå åt gången.
Eller 5 på en gång. Lite antingen eller.
Aldrig fattat det där "snabba sättet".
Det gör jävligt ont, men en väldigt befriande känsla.

Hungrig är jag också, och det stod på lappen: Måndag - Mimmi lagar mat.

Då är det alltså jag som lagar mat.. 
Och jag är ju nåt av en oupptäckt stjärna i köket, så det lär ju bli jävligt fantastiskt.
Återkommer med Evas betyg efteråt.

Ikväll ska jag fasen fixa en ny tröja.
Är man utan pengar och har en svart textilpenna, så får man ta den chansen och göra det bästa av situationen.


Ha't fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0