Vilken början på en dag

Sitter på uppevåningen en stund med en kopp kaffe.
Varför kan man fråga sig?
Jo för att det är någon som ska kolla våra skorstenar, både på vårat stora hus och det lilla huset på trädgården.
Dom ringer dock 5 min innan dom är här. Och vi visste inte att dom skulle komma idag, dom hade inte sagt det innan nämligen.
Så jag slängde in lite grejer i mitt rum, hällde kaffe i en mugg och slängde mig upp här i hopp om att inte synas.
Meeeeeen klart dom ska upp på vinden, och "dörren" in till vinden ligger ju här..
Så nu kom han ju upp ... och jag sitter här som en idiot.
Fula pyjamasbyxor, inget smink och helt ful i håret.

Som vanligt får jag skämta bort det. Vilket innebär att jag sitter nervöst och skrattar för mig själv.

Och nu när jag ska ta kaffekoppen och gå ner, så vevar jag hela koppen upponer och slänger ut kaffet på bordet med en vit duk på.
Fan va lyckat.


åh.

Känner mig pressad.
Haha märks inte eller?

Iallafall...
idag ska nog jag och mamma till stan och fixa ett par grejer..
Sen ikväll eller eftermiddag, så ska jag till Simon.
Såååådeeeet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0