Brinell & kaffe & rita

Haft en helskön eftermiddag/kväll på Brinell.
En hel del skratt .. Blir lätt så med oss :)

Nu ska jag fixa kaffe och sen börja rita lite smått, har lite jag " måste "  ta tag i.
Och sen lite goa idéer som jag har lust o rita bara.

Är dock äckligt allergisk mot jävla äckelpollen.
Helt allvarligt. Mår skit, typ influensa känns det som.
Mest ont i huvvet och seg typ.

Hämtade dom på apoteket idag, själva tableterna kostar 78,50kr.
Men inte fan ska jag betala bara det, utan då kostar det 100kr för att doktorn tar sina fingrar och trycker på några tangenter, och skickar iväg ett recept till apoteket.
100 kr. Fan heller.
Iallafall , 178,50kr för dom här tabletterna, vilket iofs är gött, för tabletterna är goa.
Men känns jävligt surt och betala en doktor 100 kr för nåt arbete som knappt är energikrävande.

Nötter.

Sitter säkert nån doktor och småler nu och är nöjd, jävla system säger jag.
Jag går ju fortfarande till doktorn gratis, hittills då.
Men 100 kr kan dom ta för att skicka nåt på en sekund.
jag kan väl inte hjälpa att jag inte tål hästar och träd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0