helgen

Jag vet, klockan är egentligen alldeles för mycket för en kopp kaffe, men jag måste typ stabilisera mig själv, eller vad man kan säga.
Har man inte druckit kaffe på hela dagen så är det nästan tvunget att bli en kopp nu.

Har sovit ungefär hela dagen men varit vaken och ätit svingod middag  som farsan lagade.

I Fredags så var jag i Forserum och tog det lugnt.

I lördags så åkte jag hem från Simon och började fixa lite, sen åkte vi till vetlanda.
Där blev det crazy, vi ägde upp hela Vetlanda. Inte så svårt dock, nä skämt åsido.
Jag var på riktigt bra humör, och det hjälper alltid, "efterfesten" i bilen hem , och Mcdonalds, var lite av höjdpunkterna under kvällen/natten, enligt mig.

En kille berättade för Carro o mig att det bästa som kan hända en i livet är att bli mamma.
Lät jävligt logiskt och fint när han sa det, nu i efterhand känns det lite speciellt att han som pappa tyckte det bästa var att bli mamma.
Fattar ändå lite hans poäng.. men iallafall.

Ja herregud, jag kommer på mer och mer saker som hände igår. Inte minnesluckor, utan mer såna roliga småsaker som verkligen förgyllde kvällen.

Jag och Carro garvade hela morgonen när vi vaknade.

Nu kollar jag på Oscars galan och dricker ännu lite mer kaffe.



Gött väder. Nu får sommarn komma, vi hoppar över våren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0