Fan

Skulle sovit vid typ tiotiden. Jag hade bestämt det.
Blev inte så, nej självklart. Allt jag bestämmer, blir aldrig av, typ inte.
Jag känner mig som tio år. Jag ska påpeka att jag vill vara tio år just nu.
Men iallafall, satt i soffan och mamma gjorde varm chokladmjölk åt mig, sen satt jag med världens huvudvärk och bara tänkte som en jävla idiot, försökte rita lite, det gick inget bra.
Försökte tänka ut lite låtar att göra covers på, det gick inte heller bra.

Ska läsa lite veckorevyn, och skriva lite, kanske läsa lite i en bok jag har börjat på, om jag orkar.
För nu kan jag inte sova.
Hoppas jag kan det snart.
Nu vill jag bara att det ska bli morgon, så jag kan lugna ner mig själv lite.
Varför, det vet jag väl på sätt och vis inte, men jag behöver lite morgon nu.

Jag skulle behöva en kram av Simon med om jag skulle få önska det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0