Tv3Norge

Den här veckan har gått väldigt överdrivet fort, har ändå fått ett par grejer gjort.
Men det är redan fredag imorgon, och det känns lite stressigt på något sätt.

Jag har börjat få för mig att tv3norge har bättre program än svenska tv3. Stämmer ju inte sådär jättebra kanske, men dom sänder lite roligare program på bättre tider, det tror jag stämmer jävligt bra.

Och snart är det Paradise Hotel, och det ska jag väl försöka mig på att se idag, innan jag kanske sover.
Kommer väl med all säkerhet inte sova inom ett par timmar. Eftersom jag är väldigt väldigt pigg just nu.
Men vi får väl se.


Imorgon är det som sagt fredag.. Blir att åka till mormor och morfar med mamma, blir väl antagligen fika och mycket prat och mys.. väldigt trevligt.

Sen efter det , så ska jag till Simon, har saknat den där killen, känns som om det var väldigt längesen vi sågs, fast det är väl 3 dar sen eller något sånt.
Vi ska kolla på " The Blind Side" tror jag.. och förhoppningsvis gå ut och gå:)
Långtlångtlångt.



Jag vet inte, men jag tyckte att detta va världens största banan, eller?
Kaffebryggarn e liksom rätt stor. haha bra att jag meddelar det liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0