All in

Varvar ner lite med Glamourama.
Är helt inne i det där nu.
Kollar sista avsnittet för säsongen.
Sorgligt, hoppas dom gör mer.

Imorgon ska jag gå upp tidigt tidigt tidigt.
Ska med mamma till ICA, handla lite.
Köpa lite smink tänkte jag, lite smått vanligt.
So you know.

Sen ska jag hem och bädda rent i en säng som min syster ska sova i när hon kommer hem imornkväll.
Och sen ska jag snacka ihop mig med Carro sötis, och på kvällen bär det av för lite klassåterträff,
ska blir jävligt intressant och träffa alla.
Eller dom som dyker upp då vill säga.

Måste hitta kläder tills imorgon med, jag önskar det var varmare och sommar, allt blir så himla mycket enklare då.
Funderar på o ta kavajen och skita i jackan, men det är väl inte alltför smart när man inte är frisk helt och hållet .
Så det blir väl jacka och fyra lager kläder som vanligt.

Så det blir väl att jag går all in på kvällen imorn, och sen planerar jag att komma hem och slänga mig i soffan för ett par timmars sömn, vilket inte kommer bli alltför många timmar heller för den delen, vad ska vi slå till på ?
5 högst kanske, då får vi hoppas det blir fem goa timmar, med mycket djup sömn.

Åh såntdär kan jag få ångest på, när jag vet att jag ska upp tidigt dagen efter, dock ska jag bara sitta i en bil ett par timmar , så jag gör ju inget ansträngande, men ändå.
Duscha och fixa och greja.



yes.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0