konst!

Åh, nu har jag lust att skriva en jävla massa saker.
Men jag håller det för mig själv.
Behöver bara skriva att jag vill skriva nåt.
Så har jag det gjort, och då kan irritationen lägga sig lite kanske.


Känns som om jag bara svamlar och ramlar omkring ungefär.
Finns ytterst få som vet vem jag är exakt.
Jag hade kunnat skriva långt om vem jag är, hur jag är , vad jag vill uppnå, hur jag vill vara.
Ifall folk har missförstått mig någon gång, eller för att jag vill att folk ska veta vem jag är helt och hållet.

Men nej små vänner, jag gör inte det idag.
Finns inget och säga idag mer än att jag dricker jävligt mycket kaffe och gillar historia.
Vi startar lite mjukt känns det som.





Plus att jag blir så fascinerad av människor som har snygga tatueringar, läste nya VeckoRevyn idag och denna tjej fanns med!
Grejen med att hon är så cool är för att allt stämmer så himla bra, färgerna, sammansättningarna och allt!
Jag tycker verkligen detta är konst!


( Bild lånad av VeckoRevyn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0