Från triumfbågen till Småland.




Sitter med en jäääkligt god kopp kaffe, och njuter av att jag ska städa idag. Haha nä skämt åsido, inget emot att städa faktiskt.
Det tråkiga är dock att det är dåligt väder, eller dåligt och dåligt, men regn är inte riktigt vad jag hade tänkt mig idag.

Iallafall , kaffet är gott.
Och jag ska kolla lite jobb. Suger dock att mitt cv ligger på den andra datorn, och den andra datorn är inte riktigt frisk just nu.
Hoppas hoppas jag har nån kopia här nånstans..

Idag ska jag försöka sy en klänning. Håll i hatten. Man vet aldrig hur det kan sluta.


Jag var hos Simon igår iallafall, och när jag kom hem runt halv tolv, så ser jag en annan katt i mitt hus.
Blev livrädd, och den hoppade upp i soffan. Sen sprang den ner och ut genom kattluckan.
Har sett den innan , men trodde jag såg i syner då;)
Den vet ju exakt vart man ska, genom källaren o ut genom luckan.
Då smyger den säkert runt här när alla sover. Lite läskigt.
Men den va söt, så jag ska nog fånga den. kanske ..



Lite Parisbilder gör allt lite härligt.

Nää, sitter och blir så jävla sugen på att sy. Men har inte ens kollat tygerna än... måste städa först.
Och det ska jag väl göra nu då, så man har det gjort.
Sen får det bli att skissa på hur den ska se ut. Har lite goa idéer i huvvet.
och dom är najs;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0