Blåbärsté

Ganska kul att jag är sjukt trött. Verkar inte bli piggare.
Har varit trött sen jag vaknade ungefär. Tragiskt.
Men har haft en mysdag iallafall!

Vaknade upp hos min kära Simon, och tog det lugnt tills jag åkte hemåt.
Han är världens bästa, måste bara påpeka det igen. Han har ett fint hjärta, det är nåt sjukt hur mycket fint han utstrålar. Ojojoj.
Och på tisdag drar han ifrån sverige i mer än två veckor....
Kommer bli ovant som bara den, men fasen va kul han kommer ha det! :)




Nu i denna stund så har jag precis ( för en stund sen) druckit upp mitt blåbärsté, och det var najs!
Lyssnar på goa akustiska låtar, som jag har samlat på en liten playlist på Spotify.
Funderar på livet, trött i huvvet , hoppas på fint väder imorgon så att jag kan sola mestadels av dagen.

ööhm , ja , det var väl allt .Återkommer med goa grejjer snart. Ikväll ? Ja, kanske.


heej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0