Love the way you lie

Tar mig en kopp kaffe , dagens tredje kopp rättare sagt.
Det är så sjukt härligt väder ute , så jag sitter inne en sväng.
Får inte bli för mycket av det goda.

Skämt åsido.
Idag har jag spenderat en dag i stan med mamma.
:)
Träffade till och med på min egna pojkvän & mina älskade "låtsasbrorsor".

Mamsen och jag kollade runt lite och jag köpte Shine Cream till håret Urban/Björn Axén 130kr, och för mig känns det ganska mycket, så jag hoppas att det ska va gött.
Och nytt slingmedel! Garniers är bäst av alla vad jag vet.
Tror jag är lite farligt beroende av det där. Dock klarar mitt hår det. Så det blir nog bra:)

Så ikväll blir det "spakväll" med mig själv tror jag, om jag orkar, är sugen på att klippa mig.
Så ifall jag får ett ryck som jag brukar, så blir det ikväll.
Var påväg att göra det igår, men jag somnade, kanske var tur det.

Snart ska jag laga lite mat iaf, till och börja med.
Lyssnar på Eminems nya album.

Hur skön röst har inte Kobe?! som gör  Talkin' 2 myself med eminem...
Najs.
Och Love the way you lie , med Rihanna.


hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0