En liten cvitaminbrustablett kanske.

Nu är det kväll, natt. Och jag ska summera min dag.

Vaknade vid tio, av att jag fick en kopp kaffe!
Underbar start på dagen så att säga.

Tog en sväng till Eksjö med mamma, fikade och checkade fina saker :)

Kom hem och sen satt jag ute i solen en stund innan jag lagade mat o efter det vilade jag lite, en uppskattad powernap så att säga.
Alla borde minsann ta sig en powernap om dagen, underbart.


Nu sitter jag efter ett par telefonsamtal, och kollar på nåt Sex and the City avsnitt.
Rätt gamla , men klart najs.

Midsommar kommer helt klart bli mysig och kul! Ska bli fint väder med tror jag, hoppas jag, vill jag!

Helt underbart.


Nu har jag också precis avnjutit en c-vitaminbrustablett.
Gött.

I mina gamla arkiv här den 15e sep förra året tror jag, hittade jag ju denna killen, klart jag hade lagt upp en bild på han en gång i tiden.
Självklart är han en bra talare, och kärleksfull person, som har mycket fin personlighet, som det verkar.
Han fyller ju år samma dag som jag.


Det är nått visst med oss födda i September.. ;)


Skämt åsido.
Jäklar vad jag ryser när jag ser talet ännu en gång.
Fint. herregud va fint.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0