fint

Så jäkla härligt väder!
Och man är lite smått ovan efter vintern, men ligger ute och pressar ändå, utan att smörja in mig med nåt
det kallas att leva farligt.
Riktig rebell är jag.
Har varit ute sen klockan tio ungefär, och nu chillar jag lite med en kopp kaffe.
Emellanåt så försöker jag skicka in lite ansökningar på jobb och grejer, dock är alla sidorna helt knepiga och jag tror att jag har skickat in samma ansökan ungefär fem gånger.
Dom lär ju tro att jag är dum i huvudet.

Bättre fem gånger än ingen gång får jag väl tänka.

Annars så!
Veckan har varit bra, veckan har gått sjukt fort.
Kändes som att helgen nyss hade slutat.
Förra helgen var riktigt mysig!


Förhoppningsvis blir denna lika mysig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0