I'd never sing of love if it does not exist, but darling you are the only exeption

nääää världens sämsta dag helt allvarligt.
Vi kan börja med den lite "mindre anledningen".

Kaffebryggarn gick sönder.
Gööött.
Pulverkaffe, helt ok, men inte lika ok om man kan välja på vanligt bryggkaffe.


"Och nu till den stora hemska saken."
Simon drar imorn, ahh.
Europa , mer än 2 veckor.
I'll be fine, det vet jag.
Men hur fine jag blir? Det återstår att se, blir väl galen och sover i fosterställning i ett hörn.
Idag har varit en såndär tom dag, typ : " äta ett äpple i skuggan och stirra i en timme".

Haha nä, dramatiskt det lät, men har man aldrig upplevt äkta och riktig kärlek innan och man bara vet in the soul att man upplever det nu med denna fina simon, så är det som ett slag i magen när man upplever nya saker som typ -att åka iväg från personen-.

Man vet att han kommer tillbaka, och att det kommer bli så sjukt kul för dom.
Ändå känns det jobbigt. Knepigt, hjärtat e knepigt, men gött.




Men men men men.
Iallafall, så har jag inte gjort speciellt mycket idag.
Druckit kaffe som en idiot, suttit ute i solen lite.
Kanske ska övningsköra sen, och nej jag har inte körkort än.
Sug på den.

Kändes som en liten uppiggande bild såhär i sorgens tider.
hej


Kommentarer
Postat av: wictoria

haha dom där två var ju för roliga! :'D



sv; Tack sötnos! :)

2010-07-08 @ 12:53:55
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0