tonight

Har varit en sväng och övningskört innan ikväll.
Nu tänkte jag ( om jag orkar ) plugga lite körkort..
Men känner jag mig själv just idag denna hemska dag, så kommer det inte hända.

Ska nog måla naglarna & plocka ögonbrynen.
Såna där ytliga goa saker som man kan sysselsätta sig med när man bara inte orkar tänka på nåt annat.
Eller om jag ska rita, eftersom jag inte ritat på ett ganska långt tag.
Iallafall inte ritat klart ett skit, ganska tråkigt faktiskt.
Men inspirationen kommer väl.

Förhoppningsvis ska jag göra nåt som betyder nåt extra, och kanske kanske kanske kanske, så lägger jag ner lite energi för att lägga upp det här.
Just för att jag vill visa att jag faktiskt gör nåt av värde ibland ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0