.

Att välja att låta sig påverkas. Eller att välja att vara iskall. Att välja att vara sig själv i alla lägen.
Att erkänna för sig själv att man inte alltid orkar till 100%.
Man väljer i vilka stunder man låter sig visas som "svag".
Ibland kanske det inte är självförvållat, inte nåt man direkt väljer för stunden.
Ibland syns det så väl helt enkelt.
Att man visar sig sårbar inför en person , är stora steg för mig.
Och jag kan väl på nåt sätt påstå att man har en känsla av att vara livrädd för att förlora det bästa, som ligger närmast hjärtat.
Och fastän jag vet att det inte är på tal, jag förlorar inte nu, jag kommer inte förlora.
Men det blir väl så, ju mer man har , ju finare det är, ju mer rädd blir man.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0