Can't stop love

Vaknade av sjuk åska och regn, har inte varit så rädd för åska innan.
Men sen förra veckans incident så är jag ganska rädd.
( Slog ner i kusinens telefon"ledningar" och locket och tapeten flög med, lät som att nån blev skjuten femton gånger).
Så nu är man lite på spänn.. hehe.

Men det gick över efter någon timme eller två, och efter det tog jag och mamma bilen och åkte på loppis.
Och jag ska väl säga att jag aldrig riktigt varit nån loppis-människa, men på senaste åren så är det ganska roligt.
Dock fick vi en aning ångest av detta stället... mitt ute i skogen.
Och proppfullt med saker, och ingen ordning, dammigt, höigt, insekter..
Ja herregud.
Speciella saker, men ska väl inte klandra nån.. och inte klanka ner.

Men så sjukt mycket huller om buller.

Jag bjuder på en icke identifierbar ( stavning på det ordet... haha) bild..



Körde lite istoppat idag:)



hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0