gulligull

Hello.
Nu steker solen som aldrig förr.
Och jag har tagit mig en svalkande brustablett. Avancerade igår med att köpa A,B,C,D and wait for it...... E- vitamin! Allt i ett liksom! Eller mycket i ett.
Istället för bara C.

Jag avancerar alltså ganska rejält.



Kan beskriva början på dagen som ganska svettig, ganska allergisk. Ganska ännu mer kaffesugen.
Kissinödig, men för lat för att gå hundra meter till toaletten.
hmm, vad mer..
mormor & morfar har kommit ner, och vi ska fika & steka som bara vi kan.


Och jag kan inte ens gå och kissa just nu, för alla badar utom jag.
Och någon måste leka vakt vid husvagnen.
Sådetså.

Har förövrigt drömt varje natt om Simon, iallafall två dagar i rad, om att han kommer hem , och jag kramar honom och att han sitter och ler mot mig.
haha.. herregud, fortsätter jag drömma såhär tills han kommer hem, så är jag ju sjuk.

Eller så är det gulligt?

Jag tycker vi kan säga att det är gulligt faktiskt.



hej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0