Sommar i p1

Jag fördriver min överflödiga tid, när den nu ges.
Med att försöka lyssna på både nya o gamla sommarprogram i p1.

Jag vill pussa min iPhone och jag tror jag gör det också.

Gamla program från 2006, 2007,2008 , 2009 som man glömt/missat.
Ett tips helt klart.

Finns goa nya med.

Jag har hunnit med :

 Alex Schulman : Och där vill jag buga och bocka faktiskt, så himla djupt och fint program, ändrade hela min uppfattning om honom, kan bero på att hans mediaprofil har varit lite "utsatt" kanske.
Men så sjukt värt att lyssna på.
Några tårar kom.

Mia & Klara.

Filip & Fredrik : Som alltid, helt sjukt bra, klockrena saker. Kul helt enkelt. Lättsamt , gött.

Lasse Winnerbäck: Djupt, sentimentalt, och lite nedstämt, men jäkligt fint, jäkligt mycket lasse! Jäkligt bra.

Amanda Jensen.

Har planerat ett jäkla många fler program att lyssna på.
Ska bli gött.

Eftersom jag inte kommer höra nåt ifrån Simon på en vecka nu tills han kommer hem.
Så dör jag lite inombords, och behöver lyssna på fin musik och på sommarprogram.
Jag behöver skriva, typ på en bok ( seriös ) och jag behöver skriva låtar.
Behöver spela låtar.
Behöver leva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0