Liiiiiite ur fokus

Nää, ganska slut. Ganska slut på alla plan.
Vaknade ganska tidigt och drack kaffe , och vill meddela att kaffebryggarn är i fungerande jäkla läge. ( fint )
Sen ringde Simon när han vaknade.
Ett litet hejdåsamtal så att säga.
Fint:) & nu är han påväg till Berlin.
Sen senare på dan kom mormor och morfar på lite fika, och det var ju mysigt.
Åkte med dom tillbaka till forserum, och sen gymmat på kvällen.
Ja, gymmat.
Nu är jag bara så jäkla trött o sånt där annat tråkigt.
Så ska lägga mig på rygg och ge mig för idag.
Annars så hoppas vi på en ganska fin dag imorn, med middag hos mormor o morfar, och gym.
Och ett fint humör att spela på.
För jag behöver det nu känner jag. Lite extra humor typ.
Men det är nog inte så svårt att fixa till.
Det kör vi på.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0