I love pollenallergi<3


Syster & jag , Paris.

Efter en väldigt välbehövlig powernap och en kopp kaffe med lite fika på en rastplats, så är jag påväg till Öland efter många om och men.

Jag känner mig ganska och ser för den delen ganska ocool ut, med svullna ögon och snor som typ dödar mig inifrån.
Pilotisarna får agera lite täckmantel.
Jag hatar fanimej pollenallergi.

Fint väder är det, så en tumme upp på det!
Och Öland kommer bli göööött.
Ska sola och snora som bara den, tur som fasen att tabletterna är med. Annars hade jag nog inte kunnat ta ett andetag.



P4 kan nog va nåt av det mest speciella jag vet, nu har nån ringt och önskat låten : " En makalös manick"
Sjuk låt.


hej



Kommentarer
Postat av: k

Härlig bild :)

2010-07-10 @ 11:46:57
URL: http://karolinepersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0