Hello & godmorgon

Orginaltiden va 10.00 på detta , so you know. ( nej, halv tolv är inte tidigt jag är mycket medveten om det, ifall någon skulle undra)


Jag är uppe tidigt!
Underbart.
Skjutsade in Simon till stan, och nu är han påväg till Gbg den jäveln !

Igår kom han hit och sen drack vi lite kaffe och läste gamla sms, ( som vi har skickat till varandra , annars hade det inte varit lika kul). 
Sen hade vi tävling om vem som kunde hålla andan längst innan den började skratta, man var tvungen att kolla varandra i ögonen.
Sen bäddade vi och berättade historier ( roliga minnen, inte sagor)
, och somnade, och jag ville döda han ett tag, för att han har en tendens att ligga på ryggen och sova, och i min säng går inte det, för den är väldigt smal, iallafall smalare än hans säng.
Därför låg jag med mitt ansikte tryckt mot väggen.
Men men!
Nu på morgonen va jag en väldigt snäll flickvän och packade ner ett äpple och en banan  hahah, som han kunde ta med sig.
Lägg märke till kunde, för självklart glömde han påsen.
Så nu har jag ätit upp bananen, ska väl äta äpplet snart med.

Nu blir det snart frukost och en kopp kaffe till !
Sen vet man inte vad som händer.
Syster kommer hem idag, och det blir roligt.
Slingor kanske ska göras?
Inte slut på frågor här inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0