To this day , I don't know why

Färgen är i håret, ska sköljas ur vid tio över 5!
Underbart.
Hinner inte göra nåt annat än att färga utväxten/håret brunt nu, så det blir väl antagligen slingor imorgon, om jag känner för det då.

Känner att jag är lite ur tidsschemat, har inte hunnit dammsuga än, och jag sitter fortfarande i mysbyxor och har som sagt inte duschat än.
Yes. Lyckat!
Fast jag färgar faktiskt håret, och då är det okej.
Jag spelar spelet efter mina regler.


Nä fan va seriös jag känner mig just nu.

Jag har träningsvärk sen jag skottade snö igår.
Mm, väldigt vältränad är jag.
Jag vill dock gärna tro att jag är det, liksom inbilla mig litegrann.
Kanske borde börja göra nåt åt det, för att bli lite engagerad och ha nåt att göra.
Eller inte.
Det är nåt jag får klura på.

Imorgon ska jag skriva en lång lista på låtar jag vill göra covers på.


Tack o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0