Någon kanske kan ringa åt mig?

Vaknade för ett tag sen med världens sjukaste dröm..
Nåt i stil med : Jag och ett par scouter klättrar upp för ett berg, sen kommer Bengt Magnusson och jag vill att han ska hjälpa mig upp för berget...
Jagad av björnar när jag kommer upp för berget för att jag vill ta kort på dom, topless , får hoppa över taggtrådsstängsel för att rädda mig själv haha och sen  krockar jag  med en buss upp till Sthlm.

Simon hade också en orange-gul-rutig Lyle & Scott kavaj och öronhängen med orangebruna fjädrar i båda öronen...
Och morfar ville inte jag skulle hälsa på honom utan stängde ute mig.

Jag har inte påstått att jag är frisk alls faktiskt, aldrig någonsin... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0